Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

Facebook For Dummies

Ο το φεισμπουκ!Εχει καταφερει κατι που δεν καταφερε ενα απο τα μεγαλυτερα ταμπου-το ιδιωτικο σχολειο



-Για πεεεεεεεεεεεεεεεες!
-Να με κανει καθημερινα να απορω με το ΠΟΣΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ υπαρχει στον πλανητη. Ναι, υπαρχουν ηλιθιοι, δερ, αι σεντ ιτ. Το προβλημα με το θεμα αυτο ειναι οτι δεν ξερω απο που να αρχισω και που να τελειωσω. Θα αφησω λοιπον το καλυτερο για το τελος και λεω να ξεκινησω απο τις φωτογραφιες(ναι δεν ειναι το χειροτερο κι ομως.)

Για ευνοητους λογους δε θα αναρτησω αντιπροσωπευτικες φωτογραφιες, δεν εχω καμια ορεξη να βρω το μπελα μου(και να ανεβασω δηλαδη θα τις δειτε και θα ντραπειτε? στο προφιλ σας δεν υπαρχουν? τελοσπαντων, γι'αυτο ειστε βλακες.)
Φιλη. Εισαι παχια. Δεν εχεις καμπυλες και οσο και να σπασεις τη μεση παλι ψωμια εχεις. Δεν εχω κανενα ρατσισμο αλλα ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΚΟΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ?
Φιλος. Εχεις Τατου. Το καταλαβαμε. Προφανως δεν εχεις κατι αλλο μη επικτητο να εισαι περηφανος, οκ. Εισαι αλανι. Και αυτο το καταλαβαμε-υπεεεεεεεροχη η φωτογραφια σου που δενεις το χερι σου με γαζα και εισαι ετοιμος να δειρεις, ειμαι σιγουρη οτι ηταν πολυ αυθορμητη φωτογραφια τραβηγμενη απο καποιο αλλο αλανι και οχι οτι δεθηκες, στηθηκες και βγηκες φωτογραφια, ναι ναι ειμαι σιγουρη. Πες μου τωρα ποιος ειναι ο χαζος, εγω που δεν το χαψα οτι ειναι αυθορμητη ή εσυ που νομιζεις αυτοματα οτι δε θα καταλαβει κανεις τι εκανες.
AX

Φιλη. Περνας καλα. Το καταλαβαμε. Περνας καλα το καλοκαιρι στις διακοπες σου. Κι αυτο το καταλαβαμε. Και το χειμωνα επισης. Ωραια. Πινεις και αλκοολ. Και στα δικα μας. Στριβεις και τσιγαρα. ΜΑ ΤΙ ΣΚΙΛ και ποσο σου παει το φιλτρακι στην ακρηηηηηηηηηη! Λιγο το κοντραστ ανεβασε παραπανω και θα μαστε ενταξει. Και το οτι εχεις αναγκη να το μοιραστεις με 600 ατομα σου επιβεβαιωνει το ποσο καλα περασες. ΦΡΑΦΟ.
Φιλος. Εισαι σε ολες τις ποζες με το ιδιο φοντο(το μπανιο)χαλια. Και με γυαλια ηλιου χαλια εισαι. Και χωρις μπλουζα χαλια εισαι. Και με βρεγμενα μαλλια χαλια εισαι. Και με καρφακια. Και με τσιγαρο. Και τα πλακακια του μπανιου σου χαλια ειναι. Φειλ. Δεν εκανες τιποτα κακο, προς θεου, αλλα μην πας να βγεις ωραιος.
Φιλη. Οσα σεντονια και να βαλεις απο πισω, και το φλορεσεντ φως να ριξεις πανω σου, και μακιγιαζ καλυτερο απο το σαββατιατικο σου να κανεις η φωτογραφια σου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΙΑΖΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ
Φιλε&Φιλη. Αφου θα χωρισετε σε κανα μηνα γιατι μας τσαμπουνατε τον ερωτα σας? Αν θελετε θεατες ερχομαι και στο κρεβατι σας και παρακολουθω νοου προμπ,ε?

Δικαιολογουνται με μεγαλη μου χαρα αγορια και κοριτσια κατω των 16, τρου στορι, χαρειτε το.


ΣΤΑΤΟΥΣ Η ΑΛΛΙΩΣ "Τι σκεφτεστε?"


Εχω νεα. Οταν γραφει "τι σκεφτεστε" ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ.

ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΠΙΔΙΔΕΣΑΙ ΣΤΟ ΦΡΙΣΜΠΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ. Αν θελω να μαθω που εισαι και πως περασες θα σε ρωτησω. Α, αδικο εχω.... Οκ,οταν θα σας δω στο δρομο θα σας διηγηθω με καθε λεπτομερεια το σουκου μου και θα φυγω επιτοπου(σουρεαλ)
Επισης, αν θελετε να απευθυνθειτε σε καποιον συγκεκριμενο μπορειτε πολυ απλα με τις δυνατοτητες που σας δινει ο αγαπημενος ιστοτοπος(ωραια τα λεω ε?!) να το στειλετε ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΦΟΡΑ. Οτι ντεμεκ(ΤΟΠ ντεμεκ!!) αυτος δεν το καταλαβε. Τα κενα στη λογικη αυτη τα εντοπιζω μονο εγω ή δεν ξερετε τι θα πει κενο σε μια λογικη?


Αχ, το αγαπημενο μου....
ΓΚΡΟΥΠΣ
ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΡΑΝΟΙΑ

θα αγαπησω ειλικρινα αυτον που θα μου λυσει την εξης απορια-ΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ? Αντε και μας εδειξες ποσο αγαπας το μωρο σου, τι θα του κανεις, τι θα σου κανει, πως θα φωναζεστε(ζελεδακι τρου στορι????????????????????), ποσο τον μισησες, ποσο σε πληγωσε στα 20 σου και γιαυτο δε θα ξαναερωτευτεις ποτε και θα το γυρισεις στο μοναχισμο, μισελανιους φιλοσοφιες ζωης ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ(ευκαιρια!!!), ποσο γαματο ατομο εισαι, εξυπναδες με λογοπαιγνια, ποσα νευρα εχεις σημερα(ή γενικα), ατακες του μηνα, ΟΥΦ! Απο την αρχη........

Καταρχας(και αυτο ειναι το σωστο και οχι το καταρχην) γιατι ετσι η κατασταση με τις μπηχτες παντος τυπου....? Μουτρα δεν εχετε να κοιταχτειτε και να τα πειτε? Τι σκατα αδυναμια επικοινωνιας ειναι αυτη? (Παρεπιπτοντως μαλλον αυτη σας εκανε ηλιθιους, εκει καταληγω)

Κατα δευτερον, υπαρχει ενας χωρος που λεγεται about me, αν θελετε να μιλησετε για τον εαυτο σας(που ολοι θελουμε, ουτε καν θα μπω σε διαδικασια να το απενοχοποιησω) εκφραστειτε εκει με λεξεις και λογια δικα σας ή απλα καντε τη μαλακια που κανω εγω αυτη τη στιγμη-ΜΠΛΟΓΚ.

Η βλακεια των ανθρωπων στο θεμα αυτο ειναι οτι κρυβονται πισω απο το δαχτυλο τους. Ή αλλιως....

Μολις πατησατε το λαικ.
Ταλανιζεστε απο αγωνια για την αντιδραση της ενεργειας σας.
H μανα σας ειναι σε μια γωνια και σας χειροκροταει αργα και απαξιωτικα.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ

ειμαι ο πιο ρομαντικος ανθρωπος του κοσμου, τρου στορι.
ΥΓ. Αρη, μου χεις στειλει λινκ που μου αλλαξαν τη ζωη(see what i did there?)


Παχια αφιερωση.
Αφιερωμενο στο φιλο Κωνσταντινο Παλαζη. Ντεμεκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου