Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Ειλικρινια, "τσαι" & εμπαθεια



Συγνωμη που εχω αυτογνωσια και δε μειωνω η ιδια τον εαυτο μου

Συγνωμη που εχω αποψη

Συγνωμη που θελω παρεα

Συγνωμη που στηριζομαι σε ανθρωπους

Συγνωμη που δεν ειμαι παντα καργκιοζης

Συγνωμη που κανω λαθη

Συγνωμη που δε μου αρεσουν οι μαλακιες και η τρελιτσα

Συγνωμη που αναγνωριζω τα ψεματα

Συγνωμη που δεν κανω τιποτα για αυτο(δε θελω να τα συνεχισω)

Συγνωμη που δε σου δινω την ευκαιρια να τα συνεχισεις

Συγνωμη που αναγνωριζω τους ηλιθιους

Συγνωμη που το λεω

Συγνωμη που αρεσω

Συγνωμη που δεν αρεσω

Συγνωμη που περναω καλα

Συγνωμη που δε μου περναει απο το μυαλο αν περνατε εσεις καλα

Συγνωμη που δε σας περναει απο το μυαλο οτι ειμαι καλα

Συγνωμη που επιλεγω το καλυτερο για τον εαυτο μου

Συγνωμη που δε λεω ψεματα για το τι ειναι καλυτερο απο τον εαυτο μου

Συγνωμη που εγινα αυθορμητη

Συγνωμη που δεν ημουν αυθορμητη

Συγνωμη που που μισω την αντιφαση

Συγνωμη που θελω να μοιραζομαι αυτα που κανω

Συγνωμη που τα μαθαινετε(απο την αλλη εχετε και δυνατοτητα επιλογης)

Συγνωμη που δε φταιω παντα

Συγνωμη που ξερω καλυτερα καταστασεις που με αφορουν

Συγνωμη που ξερω τι κανω καλα και τι οχι

Συγνωμη που εχω "ένοχες" απολαυσεις

Συγνωμη που τις παραδεχομαι

Συγνωμη που εχω δικιο

Συγνωμη που δε σε ξερω

Συγνωμη που δε θελω να σε μαθω

Συγνωμη που μ'αρεσει να μενω μονη μου

Συγνωμη που τελικα περναω καλα μονη μου

Συγνωμη που τον αγαπαω

Συγνωμη αν δε σας πειθω οτι τον αγαπαω

Συγνωμη αυτο που θελω ειναι πανω απο ολα για μενα

Συγνωμη που αυτο που θελετε δεν ειναι πανω απο ολα για μενα

Συγνωμη που βασιζομαι στην ευθυτητα και την ειλικρινεια

Συγνωμη που ειμαι ανταξια των προσδοκιων μου

Συγνωμη που δεν ειμαι ανταξια των δικων σου

Συγνωμη που δεν ειμαι ηλιθια

Συγνωμη που διασκεδαζω να ειμαι ηλιθια

Συγνωμη που διασκεδαζω

Συγνωμη που ασχολουμαι

Συγνωμη που δεν ασχολουμαι

Συγνωμη που δε σας ξεμπροστιαζω

Συγνωμη που βαριεμαι

Συγνωμη που με βαριεστε

Συγνωμη που 20 ατομα εχουν σημασια

Συγνωμη που 6.901.199.180 ατομα δεν εχουν σημασια

Συγνωμη που σε συμπαθω

Συγνωμη που δε σε συμπαθω

Συγνωμη που θελω να σε δω

Συγνωμη που δε θελω να σε δω




Τρομαξατε...?? ΧΑΧΑ!
Βασικα(ω ναι, βασικα!) ψοφος, αν δεν τα κανετε και σεις αυτα, θα πρεπε, ειναι γαματα!

(και τουδε σφαχτηκαν)

http://www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/tdomf/157358/chaotic_neutral1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου